Thursday, July 15, 2010

听紧歌 眼泪係咁流
嗰脑死猛重复‘点解’两个字
我知我唔够好
但系我自问对你一心一意

我哋擺擺唠交 好快就冇事
每次都会衰冲动讲分手
但系之后都好返

昵年几我好珍惜你 真系好爱你
以前啲嘢 你话过唔会再犯
我信你
你话你好爱我 净系钟意我一个
我信你

我成日都自己向度冧
我有几幸福 同你一起几开心
我哋以后啲生活会点
得闲第一时间就陪你 乜都以你为先
因为我觉得值得 我应该既

前两日 发现到啲嘢
多得我既疑心重
如果唔系 我永远都唔知件事
冇冧过原来你仲系甘
点解?
我心好痛
既然你唔珍惜我
你亦唔值得我再爱

我就嚟崩溃
支持唔住啦
再唔舍得都要放手
我好爱你
但我唔会俾你知
唔会再俾多次机会你伤害我

No comments:

Post a Comment